![]() ![]() ![]() |
Práce s požadavkem
Založení nového požadavku slouží typicky k zaevidování žádosti o součinnost nebo nahlášení nějakého problému. Po uložení do systému je možné možné sledovat průběh zpracování, přidávat komentáře a na závěr odsouhlasit řešení.
Průvodce založeném nového požadavku je popsán v kapitole HelpDesk - Správa hlášení - Uživatelská část aplikace - Zadávání požadavků. Zadané požadavky v systému je možné spravovat pomocí obrazovky Prohlížení a editace Vašich požadavků. Tu je možné zobrazit výběrem položky z menu Moje požadavky - Moje požadavky (grid).
Na stránce se nachází tabulka se seznamem zadaných požadavků. Zde je možné požadavky filtrovat, procházet, komentovat respektive vytvářet nové. Detail požadavku lze vyvolat dvojklikem myši na příslušném řádku v přehledu požadavků. Požadavek se vždy otevírá ve stejném okně, pro návrat zpět je třeba používat ikonu
Podrobný popis práce s touto tabulkou se nachází v kapitole HelpDesk - Správa hlášení - Uživatelská část aplikace - Seznam požadavků, kde jsou popsány funkce jako například filtr dle role, filtr dle stavu požadavku, výběr a srovnání sloupců nebo seskupení, práce s profily a export záznamů. Dostupnost jednotlivých funkcí a voleb se může lišit v závislosti na nastavení oprávnění konkrétního uživatele.
Pro práci s požadavkem je třeba jej označit jako aktivní - tento požadavek je v přehledu označen barvou. Výběr záznamu je provádí prostým kliknutím levým tlačítkem myši na záznam. Výběr více záznamů o požadavcích pomocí kláves Ctrl a Shift pro hromadné operace nad požadavky.
Detail požadavku je možné zobrazit dvojitým kliknutím levým tlačítkem myši na záznam nebo výběrem záznamu a kliknutím na ikonu Editace, která se nachází v horní liště funkcí. Do detailu požadavku je možné se dostat dvěma způsoby. Je možné zobrazit detail dvojitým kliknutím levým tlačítkem myši na záznam nebo výběrem záznamu a kliknutím na ikonu Upravit, která se nachází v horní liště funkcí. Zobrazí se detail požadavku. Podrobný popis zobrazení a možností práce s požadavkem se nachází v kapitole Detail požadavku. Postup přidání komentáře. 1.Ze seznamu požadavků vyberte požadavek, ke kterému chcete přidat komentář. 2.V detailu požadavku se v horní části obrazovky nachází tlačítko Komentář. 3.Po kliknutí na toto tlačítko se zobrazí pole pro vložení komentáře a přílohy. 4.Zadejte text komentáře a vložení potvrďte kliknutím na tlačítko Uložit. V závislosti na nastavení workflow a oprávnění může být vyžadováno schválení způsobu vyřešení nebo jeho zamítnutí. V takovém případě se v detailu požadavku v horní části obrazovky zobrazí volby (zobrazený text může být změněn v nastavení): •Schválit řešení - Dojde k ukončení požadavku. •Reklamovat řešení - Dojde ke vrácení požadavku zpět k řešení. |