Zpracování požadavku z hlediska řešitele

Top  Previous  Next

 

Práce s požadavkem

Správa požadavků

Detail požadavku

Zpracování požadavku

 

 

Správa požadavků

Požadavky k řešení je možné spravovat pomocí obrazovky Zpracování požadavků. Tu je možné zobrazit výběrem položky z menu Správa požadavků - Zpracování problémů (grid).

 

Na stránce se nachází tabulka se seznamem požadavků ke zpracování. Zde je možné požadavky filtrovat, procházet, komentovat respektive vytvářet nové nebo mazat existující. Detail požadavku lze vyvolat dvojklikem myši na příslušném řádku v přehledu požadavků. Požadavek se vždy otevírá ve stejném okně, pro návrat zpět je třeba používat ikonuclip0320.

 

zpracovani_pozadavku

 

Pro práci s požadavkem je třeba jej označit jako aktivní - tento požadavek je v přehledu označen žlutou barvou. Výběr záznamu je provádí prostým kliknutím levým tlačítkem myši na záznam. Výběr více záznamů o požadavcích pomocí kláves Ctrl a Shift pro hromadné operace nad požadavky.

 

Detail požadavku je možné zobrazit dvojitým kliknutím levým tlačítkem myši na záznam nebo výběrem záznamu a kliknutím na ikonu Editace respektive Detail, které se nachází v horní liště funkcí.

 

Podrobný popis práce s touto tabulkou se nachází v kapitole HelpDesk - Správa hlášení - Uživatelská část aplikace - Seznam požadavků, kde jsou popsány funkce jako například filtr dle role, filtr dle stavu požadavku, výběr a srovnání sloupců nebo seskupení a export . Dostupnost jednotlivých funkcí a voleb se může lišit v závislosti na nastavení oprávnění konkrétního uživatele.

Detail požadavku

Do detailu požadavku je možné se dostat dvěma způsoby.

 

Do detailu požadavku je možné se dostat dvěma způsoby. Je možné zobrazit detail dvojitým kliknutím levým tlačítkem myši na záznam nebo výběrem záznamu a kliknutím na ikonu Upravit, která se nachází v horní liště funkcí. Zobrazí se detail požadavku. Podrobný popis zobrazení a možností práce s požadavkem se nachází v kapitole Detail požadavku.

Zpracování požadavku

Zpracování požadavku vždy probíhá v závislosti na workflow stavu a nastavených oprávnění. V detailu požadavku pro editaci se na levé straně nachází panel se všemi dostupnými funkcemi. Ty jsou rozděleny do kategorií:

Základní operace - Kategorie typicky obsahuje jednotlivé přechody, které je možné v daném okamžiku použít a možnost přidání komentáře.

Méně časté operace - Kategorie obsahuje funkce spojené se změnou požadavku jako předání, spolupráce, převzetí, změna termínu,...

Další operace - Kategorie obsahuje funkce se změnou priority, typu, znovuzadání požadavku,...

Zobrazit - Kategorie obsahuje funkce související s různými způsoby zobrazení a exportu do výstupních formátů.

 

Podrobný popis jednotlivých funkcí se nachází v kapitole Funkce v detailu požadavku.