Detail požadavku

Top  Previous  Next

Do detailu požadavku je možné se dostat ze Seznamu požadavků nebo z úvodní obrazovky.

 

Struktura požadavku v editaci

Souhrn požadavku (1)

Funkce nad požadavkem (2)

Detailní údaje o požadavku (3)

Historie požadavku a komentáře (4)

 

 

detail_pozadavku

 

Poznámka:

Pokud se hlášení nachází ve stavu „Čekání na vyjádření zákazníka“ může se uživatel k tomuto hlášení vyjádřit – odsouhlasit ho (a tudíž uzavřít), nebo s ním nesouhlasit a hlášení se vrátí zpět k řešení.

Existuje také možnost smazání požadavku zadavatelem do určité doby nebo dokud s hlášením nezačne pracovat řešitel.

 

Souhrn požadavku (1)

Obsahuje základní číslo požadavku a souhrn.

Funkce nad požadavkem (2)

Funkce, které má uživatel k dispozici nad hlášením. Podrobněji je popsáno v kapitole Funkce v detailu požadavku.

Detailní údaje o požadavku (3)

Obsahuje údaje požadavku.

Historie požadavku a komentáře (4)

V dolní části okna je zobrazen celý průběh hlášení (všechny stavy hlášení, komentáře, apod.). Mezi jednotlivými záložkami je možné se přepínat.