![]() ![]() ![]() |
Do detailu požadavku je možné se dostat ze Seznamu požadavků nebo z úvodní obrazovky.
Struktura požadavku v editaci ▼Detailní údaje o požadavku (3) ▼Historie požadavku a komentáře (4)
Poznámka: Pokud se hlášení nachází ve stavu „Čekání na vyjádření zákazníka“ může se uživatel k tomuto hlášení vyjádřit – odsouhlasit ho (a tudíž uzavřít), nebo s ním nesouhlasit a hlášení se vrátí zpět k řešení. Existuje také možnost smazání požadavku zadavatelem do určité doby nebo dokud s hlášením nezačne pracovat řešitel.
Obsahuje základní číslo požadavku a souhrn. Funkce, které má uživatel k dispozici nad hlášením. Podrobněji je popsáno v kapitole Funkce v detailu požadavku. Detailní údaje o požadavku (3) Obsahuje údaje požadavku. Historie požadavku a komentáře (4) V dolní části okna je zobrazen celý průběh hlášení (všechny stavy hlášení, komentáře, apod.). Mezi jednotlivými záložkami je možné se přepínat. |