![]() ![]() ![]() |
Zadání nového požadavku je řešeno pomocí průvodce, který obsahuje následující kroky.
Postup zadání nového požadavku
Požadavek je možné založit z menu výběrem položky Moje požadavky - Zadat požadavek nebo volbou z úvodní obrazovky Nový požadavek. Po potvrzení položky menu se zobrazí první obrazovka průvodce založením požadavku. Na obrazovce pro zadání nového požadavku je možné zvolit zadavatele požadavku. Standardně je vybrán aktuálně přihlášený uživatel. Pokud má uživatel právo zadat požadavek za jiného uživatele, je zobrazeno tlačítko Změnit. Po kliknutí na toto tlačítko se zobrazí seznam všech uživatelů, ze kterých je možné vybrat požadovanou osobu. Po výběru dojde k načtení odpovídacích typů hlášení.
V tomto kroku průvodce je nutné vybrat typ hlášení ze stromové struktury. Ta je definována v administrátorské části aplikace. Potvrzení výběru se provede kliknutím na název typu hlášení. Poté je zobrazen detail hlášení.
V tomto kroku průvode je nutné vyplnit detaily hlášení. Zobrazení polí pro zadání údajů je závislé na vybraném typu hlášení. Každý typ hlášení může mít jinou strukturu formuláře a jiná povinná pole. Typicky se zadávají následující pole: •Název - Krátké shrnutí zadávaného požadavku. •Popis - Podrobný popis. •Priorita - Priorita typicky malá, střední, velká, atp. •Přílohy - K požadavku je možné přidat libovolnou přílohu (pomocí tlačítka Procházet přílohu vyhledat na disku; pomocí tlačítka Přidat přílohu připojit přílohu k hlášení). •Další parametry - Parametry pro každý typ hlášení definuje administrátor aplikace. Povinné parametry jsou orámovány červenou čarou.
Potvrzení zadání se provede kliknutím na tlačítko Odeslat. Pokud je v nastavení nakonfigurována možnost prozkoumání znalostní báze, zobrazí se ještě následující krok průvodce. V opačném případě dojde k založení požadavku do systému.
Na základě zadaných parametrů nového hlášení je po stisknutí tlačítka Odeslat prozkoumána znalostní báze. Následně je zobrazen seznam záznamů ze znalostní báze, které obsahují určité procento shodných řetězců. Pokud některá ze zobrazených řešených úloh může pomoci v řešení zadávaného problému, lze ji prohlédnout použitím nástroje Náhled. Podle nalezených výsledků se může uživatel rozhodnout: •Potvrdit odeslání hlášení - Pokud seznam neobsahuje žádnou úlohu, která by řešila zadávaný problém, může odeslat nové hlášení tímto tlačítkem. •Zrušit odeslání hlášení - Pokud některé ze zobrazených řešených úloh opravdu pomohla s vyřešením problému, není již dále nutné problém odesílat.
Poznámka: V případě, že není nalezen žádný záznam, je hlášení automaticky odesláno. |