![]() ![]() ![]() |
Dříve než je možné zadávat konkrétní úkoly pracovníkům, je nutné je nadefinovat. K úkolu je třeba určit jeho vstupní formulář, workflow a řešitele v konkrétních stavech. Význam jednotlivých polí je shodný s definicí typů hlášení a nastavení workflow v modulu HelpDesk, viz Základní metodika v kapitole HelpDesk – Správa hlášení.
Některé definice, např. omezení priorit typu úkolu, nebo definice práv pro zadání typu úkolu nejsou dostupné z projektového řízení. Typy úkolů definované z modulu projektové řízení jsou dostupné i z modulu HelpDesk, zde je možné tyto definice specifikovat. Typy úkolů jsou zařazeny do stromu typů hlášení do automaticky vytvořené větve „Projektové řízení“. Úkol typu „U“ v aktivitě „A“ projektu „P“ bude mít cestu „Projektové řízení -> P -> A -> U”. Typ úkolu je možné přesunout, ale je si nutné uvědomit, že tímto přesunem může být ovlivněn například vstupní formulář úkolu.
Oprávnění zadat úkol, i když je definované z modulu HelpDesk, se neuplatní při zadávání nebo plánování úkolu z projektového řízení. Právo zadat požadavek má každý, kdo má právo alespoň na zápis k aktivitě. Stejně tak je ignorováno nastavení operátorského zástupu.
Typy úkolů je možné nadefinovat u projektu a u každé aktivity pouze zkopírovat jeho definici a upravit podle konkrétních potřeb aktivity. Je také možné zkopírovat workflow u již nadefinovaného typu úkolu.
Typy úkolů se vytváří stejným způsobem jako u projektu. Navíc u aktivit máme možnost kopírování typů z typů úkolů v projektu. |