![]() ![]() ![]() |
U projektu je možné nadefinovat tzv. typy úkolu a jejich workflow včetně řešitelů. Tato definice je pak použita jako šablona pro typy úkolů v jednotlivých aktivitách, z aktivit je ji možné zkopírovat. Více o definici úkolů viz Základní metodika v kapitole HelpDesk – Správa hlášení a Typy úkolů u aktivit.
Seznam polí typu úkolů: •Název - Název úkolu. •Popis - Stručný popis. •Pořadí - Pořadí pro zobrazení ve výpisu "Definované typy úkolů". •Správce - Uživatel nebo skupina uživatelů, která má právo upravovat všechny úkoly daného typu. •Nadřízená položka - Pro změnu zařazení ve stomu typů. •Zadávat - Výběr atributů, které bude možno zadávat. •Povinný - Výběr povinných atributů. •Alternativní název - Bude se zobrazovat místo implicitních názvů. •Pořadí prvků - Určení pořadí zobrazení ve formuláři. •Neposílat emaily - Při zadání úkolu se nebudou posílat nikomu emaily. •Nový parametr - Tlačítkem lze přidat další parametr k typu úkolu.
Přidání nového parametru: •Název - Název parametru. •Popis - Stručný popis parametru. •Typ - Určení datového typu parametru. •Určení •Pro uživatele - Definice vstupního formuláře požadavku, vyplňuje se při zadávání úkolu. •Pro řešitele - Vyplňuje se při každé změně stavu řešitelem, jeho hodnota se zobrazí u akce přesunutí. •Pro určené akce, výpis k akci přesunu - Vyplňuje se při definované změně stavu řešitelem, jeho hodnota se zobrazí u akce přesunutí. •Pro určené akce, výpis do hlavního přehledu - Vyplňuje se při definované změně stavu řešitelem, jeho hodnota se zobrazí mezi údaji, které zadal zadavatel požadavku – existuje pouze jedna hodnota parametru pro jeden požadavek, pokud je parametr vyplňován u více akcí, dojde při druhé akci ke změně původní hodnoty parametru, ne k nadefinování nové hodnoty. •Automaticky vyplňovaný - Zápis hodnoty přes externí aplikace. |