Typy úkolů

Top  Previous  Next

U projektu je možné nadefinovat tzv. typy úkolu a jejich workflow včetně řešitelů. Tato definice je pak použita jako šablona pro typy úkolů v jednotlivých aktivitách, z aktivit je ji možné zkopírovat. Více o definici úkolů viz Základní metodika v kapitole HelpDesk – Správa hlášení a Typy úkolů u aktivit.

 

Seznam polí typu úkolů:

Název - Název úkolu.

Popis - Stručný popis.

Pořadí - Pořadí pro zobrazení ve výpisu "Definované typy úkolů".

Správce - Uživatel nebo skupina uživatelů, která má právo upravovat všechny úkoly daného typu.

Nadřízená položka - Pro změnu zařazení ve stomu typů.

Zadávat - Výběr atributů, které bude možno zadávat.

Povinný - Výběr povinných atributů.

Alternativní název - Bude se zobrazovat místo implicitních názvů.

Pořadí prvků - Určení pořadí zobrazení ve formuláři.

Neposílat emaily - Při zadání úkolu se nebudou posílat nikomu emaily.

Nový parametr - Tlačítkem lze přidat další parametr k typu úkolu.

 

Přidání nového parametru:

Název - Název parametru.

Popis - Stručný popis parametru.

Typ - Určení datového typu parametru.

Určení

Pro uživatele - Definice vstupního formuláře požadavku, vyplňuje se při zadávání úkolu.

Pro řešitele - Vyplňuje se při každé změně stavu řešitelem, jeho hodnota se zobrazí u akce přesunutí.

Pro určené akce, výpis k akci přesunu - Vyplňuje se při definované změně stavu řešitelem, jeho hodnota se zobrazí u akce přesunutí.

Pro určené akce, výpis do hlavního přehledu - Vyplňuje se při definované změně stavu řešitelem, jeho hodnota se zobrazí mezi údaji, které zadal zadavatel požadavku – existuje pouze jedna hodnota parametru pro jeden požadavek, pokud je parametr vyplňován u více akcí, dojde při druhé akci ke změně původní hodnoty parametru, ne k nadefinování nové hodnoty.

Automaticky vyplňovaný - Zápis hodnoty přes externí aplikace.