Zadání a naplánování úkolu

Top  Previous  Next

Při zadání úkolu se po výběru typu úkolu zobrazí formulář, který je rozdělen na dvě části. První část obsahuje vstupní formulář úkolu. Zde jsou červeně orámovaná pole povinná, další mohou být nepovinná. Celý vstupní formulář je možné uživatelsky předefinovat podle konkrétních potřeb.

 

Druhá část obsahuje volbu, zda bude úkol vložen do systému ihned po odeslání formuláře, nebo se jeho odeslání má pouze naplánovat. Pokud není volba „Pouze naplánovat spuštění“ vybraná, úkol se vloží po odeslání formuláře. Při zaškrtnuté volbě „Pouze naplánovat spuštění“ je nutné vždy vybrat událost. Pokud tato událost nastane, požadavek se vloží do systému. Popis událostí a způsob jejich obsluhy viz „Popis událostí“. Pro událost „naplánovat na konkrétní datum“ je nutné vyplnit pole „Datum“. Pro událost „nastal kontrolní termín“ je možné vybrat ze zobrazených kontrolních termínů jeden konkrétní (událost nastane k datu vybraného kontrolní termínu), nebo jej nevybírat – událost poté nastane k datu všech kontrolních termínů. U časových událostí je navíc možné zadat o kolik dnů předtím, než událost nastane, se má událost aktivovat.

 

Poslední pole „Vyřešit do x dnů po vložení“ umožňuje nastavit termín vyřešení úkolu relativně k datu jeho odeslání. Při zadání celého čísla bude vypočítán termín vyřešení jako datum vložení + zadaný počet dní. Při nevyplnění pole bude použita zadaná priorita nebo datumové pole vyřešit do. Pro rychlou práci s úkoly je vhodné do formuláře definovat zobrazení datumového pole „Vyřešit do“. Pokud úkol zadáváte nyní, použijte volbu konkrétního data vyřešení, která je pro úkolování pracovníků nejvhodnější. Pokud pouze plánujete vložení požadavku a neznáte přesný datum jeho vložení, použijte určení relativního termínu.

 

Naplánování ke spuštění:

Pouze naplánovat spuštění - pouze pokud je zaškrtnuto, mají další nastavení smysl

Událost - viz Popis událostí

Datum - úkol se spustí k zadanému datu

Kontrolní termín - musí být definován předem. Má smysl pouze s událostí "nastal kontrolní termín"

Aktivovat o - o kolik dnů před temínem se má událost aktivovat

Vyřešit do - počet dnů, do kdy se má požadavek vyřešit po jeho spuštění