Správa úkolů

Top  Previous  Next

Zadané a naplánované úkoly je možné nalistovat. K tomu slouží jednoduchý filtr. Uživatel, který má právo administrace, může spravovat všechny úkoly, uživatel s právem zápis pouze úkoly vlastní.

 

U již zadaných úkolů je možné zobrazit detail úkolu s možností vložení komentáře. Pokud je úkol ve stavu typu vyřešeno, je po zadavateli navíc žádáno schválení nebo odmítnutí řešení úkolu.

 

Řešitel úkolu pracuje s již známým rozhraním v modulu HelpDesk, úkol z projektového řízení se pro něj zobrazí jako požadavek k řešení.

 

U zadaných úkolů samozřejmě funguje posílání emailů stejně jako v modulu HelpDesk. Nadpisy a subjekty odesílaných emailů je možné upravit v souboru mail.ini v konfiguračních direktivách [text_5xx], [text_6xx] a [text_7xx]. Kromě definovaných textů je možné u emailu upravit odesilatele, použitý css styl a pozdravy. Tyto údaje se editují v konfiguračním souboru mail.ini, direktivě [mail_projekt].

 

Plánovaný úkol se zobrazí v seznamu. Je možné editovat (přidávat a mazat) události, při nichž je úkol vložen do systému. Popis událostí a způsob jejich obsluhy viz „Popis událostí“. Pro událost „naplánovat na konkrétní datum“ je nutné vyplnit pole „Datum“. Pro událost „nastal kontrolní termín“ je možné vybrat ze zobrazených kontrolních termínů jeden konkrétní (událost nastane k datu vybraného kontrolní termínu), nebo jej nevybírat – událost poté nastane k datu všech kontrolních termínů.