![]() ![]() ![]() |
Obsah ▼Jednoduché hlášení s použitím operátora ▼Jednoduché hlášení s přímou volbou řešitele ▼Interní schvalování dokumentů
Jednoduché hlášení s použitím operátora
1.Uživatel zadá požadavek, ten je přijat na Helpdesk a uživatel dostává e-mailovou zprávu o doručení požadavku. Podobný e-mail obdrží i operátor Helpdesku. 2.Požadavek je ve fázi řešení – předdefinovaný řešitel dostane e-mail s žádostí o vyřešení požadavku. 3.Hlášení je vyřešeno (buď řešitelem nebo přímo operátorem), o čemž je e-mailem informován zadavatel hlášení, který se následně musí k řešení vyjádřit. 4.Hlášení je uzavřeno - uživatel souhlasil s řešením nebo byl požadavek rovnou zamítnut operátorem jako neoprávněný. Jednoduché hlášení s přímou volbou řešitele
1.Uživatel zadá požadavek, ten je přijat na Helpdesk a uživatel dostává e-mailovou zprávu o doručení požadavku. Požadavek automaticky přechází do následujícího stavu. 2.Požadavek je ve fázi řešení – předdefinovaný řešitel dostane e-mail s žádostí o vyřešení požadavku. 3.Hlášení je řešitelem vyřešeno, o čemž je e-mailem informován zadavatel hlášení, který se následně musí k řešení vyjádřit. 4.Hlášení je uzavřeno - uživatel souhlasil s řešením požadavku.
1.Sekretářka vloží požadavek na schválení, přílohou je příslušný dokument. Úvodní stav „přijato“ je automaticky přeskočen, protože z něj vede jen jedna hrana (do stavu č. 2). 2.Dokument je/není schválen vedoucím odboru IT. 3.Po schválením vedoucím odboru IT je dokument schvalován vedoucím ekonomického odboru. 4.Dokument musí schválit ještě ředitel úřadu. 5.V případě nesouhlasu jednoho ze schvalovatelů dostane sekretářka oznámení – musí dokument přepracovat a znovu ho předat vedoucímu odboru IT. 6.Dokument byl schválen, sekretářce je o tom zaslán informační e-mail. 7.Sekretářka ukončuje zpracování.
1.Uživatel zadá do Helpdesku žádost o nový počítač. Úvodní stav je opět přeskočen, protože z něj vede jen jedna hrana. 2.Uživatelův přímý nadřízený posuzuje žádost. 3.Žádost byla zamítnuta, hlášení je tím ukončeno. 4.Nákupčí zařizuje koupi počítače, do komentáře k hlášení může průběžně zapisovat stav objednávky (zda už byla podána, kdy je termín dodání apod.) 5.Počítač byl dodán, pověřený pracovník na počítači instaluje software. 6.Uživatel dostává nové PC – zde není prostor pro případné reklamace, ale je možné do workflow třeba přidat zpětnou vazbu do stavu [5], pokud uživatel není spokojen s nainstalovaným software. 7.Uživatel ukončuje hlášení. |