Oprávnění ve stavu

Top  Previous  Next

Velmi důležitá součást nastavení workflow je možnost nastavit různým uživatelským rolím oprávnění k operacím s požadavkem. Role, které mají přístup k editaci požadavku jsou:

zadavatel požadavku (v závislosti na dalším nastavení může požadavek také smazat)

uživatel, který požadavek do systému zadal, např. telefonický operátor  (v závislosti na dalším nastavení může požadavek také smazat)

aktuální řešitel

zástupce aktuálního řešitele

spolupracující řešitel

primární řešitel

správce typu hlášení

globální administrátor (může požadavek také smazat)

 

Oprávnění pro aktuálního řešitele a jeho zástupce stejně jako pro zadavatele a zadavatelského operátora jsou sloučena. Operace povolené v editaci požadavku jsou nastavitelné až na úrovni stavu workflow. Protože ale většinou postačuje nastavení globálně pro celý modul a pouze v jednotlivých případech je třeba něco upravit, je vhodné nastavit konfigurační direktivy, které toto ovlivňují (pouze uživatel s rolí spolupracující řešitel má defaultně právo k záložkám komentář a spolupráce bez možnosti odlišného nastavení). Jedná se o direktivy v sekci Ostatní:

zobrazit_help_akce - povolené záložky pro aktuálního řešitele, jeho zástupce a primárního řešitele pro požadavky, které nejsou úkoly z modulu Zápisy/Usnesení

zobrazit_help_akce_admin - povolené záložky pro globálního administrátora a pokud není definovaná další direktiva, tak i pro správce typu hlášení

zobrazit_help_akce_spravce - povolené záložky pro správce typu hlášení

zobrazit_help_akce_zadavatel - povolené záložky pro zadavatele, případně operátora, který zadal požadavek

zobrazit_zap_akce - povolené záložky pro aktuálního řešitele, jeho zástupce a primárního řešitele pro úkoly z modulu Zápisy/Usnesení

zobrazit_help_akce_zadavatel - povolené záložky pro zadavatele požadavku

 

clip0269

 

Další nastavení je možné provést při editaci stavu workflow v záložce práva. Vybráním role a zaškrtáním povolených operací je přepsáno defaultní nastavení provedené pomocí direktiv.

 

Právo vidět detail požadavku mají dále bývalý řešitel požadavku, nadřízený zadavatele a nadřízený aktuálního řešitele.