![]() ![]() ![]() |
Velmi důležitá součást nastavení workflow je možnost nastavit různým uživatelským rolím oprávnění k operacím s požadavkem. Role, které mají přístup k editaci požadavku jsou: •zadavatel požadavku (v závislosti na dalším nastavení může požadavek také smazat) •uživatel, který požadavek do systému zadal, např. telefonický operátor (v závislosti na dalším nastavení může požadavek také smazat) •aktuální řešitel •zástupce aktuálního řešitele •spolupracující řešitel •primární řešitel •správce typu hlášení •globální administrátor (může požadavek také smazat)
Oprávnění pro aktuálního řešitele a jeho zástupce stejně jako pro zadavatele a zadavatelského operátora jsou sloučena. Operace povolené v editaci požadavku jsou nastavitelné až na úrovni stavu workflow. Protože ale většinou postačuje nastavení globálně pro celý modul a pouze v jednotlivých případech je třeba něco upravit, je vhodné nastavit konfigurační direktivy, které toto ovlivňují (pouze uživatel s rolí spolupracující řešitel má defaultně právo k záložkám komentář a spolupráce bez možnosti odlišného nastavení). Jedná se o direktivy v sekci Ostatní: •zobrazit_help_akce - povolené záložky pro aktuálního řešitele, jeho zástupce a primárního řešitele pro požadavky, které nejsou úkoly z modulu Zápisy/Usnesení •zobrazit_help_akce_admin - povolené záložky pro globálního administrátora a pokud není definovaná další direktiva, tak i pro správce typu hlášení •zobrazit_help_akce_spravce - povolené záložky pro správce typu hlášení •zobrazit_help_akce_zadavatel - povolené záložky pro zadavatele, případně operátora, který zadal požadavek •zobrazit_zap_akce - povolené záložky pro aktuálního řešitele, jeho zástupce a primárního řešitele pro úkoly z modulu Zápisy/Usnesení •zobrazit_help_akce_zadavatel - povolené záložky pro zadavatele požadavku
Další nastavení je možné provést při editaci stavu workflow v záložce práva. Vybráním role a zaškrtáním povolených operací je přepsáno defaultní nastavení provedené pomocí direktiv.
Právo vidět detail požadavku mají dále bývalý řešitel požadavku, nadřízený zadavatele a nadřízený aktuálního řešitele. |