![]() ![]() ![]() |
Pro využití schvalování rezervací je třeba nastavit typ hlášení (ideálně nepřístupný přes HelpDesk) a workflow podle pokynů v této kapitole. Typ hlášení je poté nutné zadat v editaci objektu.
Typ hlášení může být společný pro více rezervačních objektů. Při konfiguraci je vhodné zakázat pole název, které je automaticky vyplněno vysvětlujícím textem. Pole popis, vyřešit do nebo priorita se zobrazují ve formuláři rezervace objektu a je možné je povolit i zakázat standardní konfigurací typu hlášení. Není možné využívat přílohy (konfigurace je ignorována), naopak zcela standardně je možné používat parametry k typu hlášení kromě sloupcového pořadí (které je ignorováno).
Workflow je možné nastavit libovolně složité, nicméně je nutné jej nastavit tak, aby vždy prošlo hranou, která požadavek schválí či zamítne. Standardní workflow pro rezervace obsahuje stav přijato, schvalováno, schváleno a zamítnuto. Ze stavu přijato je jediná hrana do stavu schvalováno, takže ihned po zadání je požadavek přesunut do tohoto stavu. Řešitel ve stavu schvalováno (je možné využít možnost definovat řešitele coby správce navázaného objektu) se rozhodne, zda požadavek schválí (přesun do stavu schváleno) nebo zamítne (přesun do stavu zamítnuto). U těchto dvou přechodů je nutné nakonfigurovat externí akce (v editaci přechodu) a to
•akci nastav stav rezervace na schváleno pro hranu do stavu schváleno nebo •akci nastav stav rezervace na zamítnuto pro hranu do stavu zamítnuto.
Zaškrtávátko akce povinná je třeba zaškrtnout, neboť je nutné zabezpečit, že vždy při použití hrany dojde ke schválení resp. zamítnutí rezervace. |