Převzetí

Top  Previous  Next

V případě, že aktuálním řešitelem požadavku je více uživatelů, je často vhodné provedení akce převzetí požadavku. Po jejím provedení se uživatel stává výlučným řešitelem v daném stavu, tj. dojde k vyloučení ostatních řešitelů z řešení. Pomocí této akce se může také přihlásit k řešení uživatel, který není v danou chvíli vůbec v řešitelské skupině.

 

Požadavek je možné převzít s platností pro aktuální stav (uživatel se poté stane jediným aktuálním řešitelem) nebo pro "celou dobu existence". V tom případě se uživatel navíc stává primárním řešitelem - v dalších stavech může být řešitelem někdo jiný, ale pokud zadavatel vyjádří při schvalování nesouhlas s řešením a požadavek se vrací do stavu, kde jedním z řešitelů je uživatel, který si natrvalo převzal požadavek, stane se automaticky jediným řešitelem.

 

Při vybrání volby "Notifikace řešitele" je po provedení akce zaslán informační email řešitelům, kteří byli vyloučeni z řešení. Komentář o provedení akce je zapsán do historie požadavku.