![]() ![]() ![]() |
V případě, že chcete změnit nebo smazat workflow, je třeba si uvědomit, že není možné smazat stav hlášení, pokud existuje neukončený požadavek v tomto stavu, pokud je ke stavu definován řešitel a existuje hrana do nebo ze stavu. Před jakýmkoli mazáním stavu, si vždy vyfiltrujte požadavky v tomto stavu pomocí globálního administrátora. V případě, že budou existovat požadavky v daném (nekoncovém) stavu a Vy smažete všechny hrany vedoucí ze stavu, nebude s nimi možné cokoli provést, dokud hrany opět nenadefinujete.
Pokud rušíte celé workflow, popřípadě typ hlášení, je vhodné (kromě případného znemožnění zadávat nové požadavky do tohoto typu hlášení) smazat z workflow nejprve úvodní stav po ověření, že se zde nenachází žádný požadavek. Je tak znemožněno zadávat nové požadavky do tohoto workflow (není nalezen vstupní bod workflow) a je umožněno v klidu dořešit všechny aktuálně zadané požadavky. Po jejich ukončení může dojít ke smazání workflow. Tento způsob je zvláště vhodný, pokud máte definováno workflow pro všechny listové typy hlášení a chcete je nahradit jedním obecným workflow definovaným k jejich rodiči. Při zadání typu hlášení tak není nalezeno zastaralé workflow u zvoleného typu z důvodu chybějícího úvodního stavu, ale pouze rodičovské, novější workflow.
|