![]() ![]() ![]() |
Direktivy (dříve spravované editací ini souborů uložených na disku) je možné měnit pomocí administrátorské konfigurace. Změna direktiv by měla být prováděno po pečlivém zvážení důsledků akce.
Direktivy jsou rozdělené do několika kategorií: •Helpdesk - Direktivy ovlivňující globální chování aplikace (ověřování, synchronizace) a vlastnosti modulu HelpDesk •Emaily - Direktivy vztahující s k rozesílání emailů •Číselníky - Nastavení číselníků (především číselník priorit) •Ostatní - Další direktivy •Server - Direktivy ovlivňující chování aplikačního serveru (direktivy nastavující přístup k databázi zůstaly v ini souboru)
Speciální kategorií je část Tabulky, kde je možné vybrat defaultní zobrazení sloupců v tabulkách, které mají schopnost měnit své zobrazené sloupce. Toto nastavení se uplatní, dokud si uživatel zobrazení sloupců nepředefinuje.
Při provedení upgrade systému je třeba nakonfigurovat nově přidané direktivy. Jejich název se v tomto případě zobrazí červeným písmem. V případě, že provozujete dva frontendy HelpDesk, je třeba provést konfiguraci z obou částí (některé direktivy jsou nastavované pro každý frontend zvlášť).
Po provedení konfigurace potvrďte provedení akce tlačítkem Uložit konfiguraci. |