Nastavení stavů hlášení

Top  Previous  Next

Hlášení se může nacházet v několika fázích řešení (přijato, řešeno, vyřešeno, schvalováno, ukončeno, apod.), viz metodické pokyny.

 

Seznam stavů k vybranému typu hlášení (1) - Obsahuje jednotlivé stavy, ve kterých se může daný typ hlášení nacházet (zde: přijato, řešeno, apod.).

Zkopírování workflow (2) - Pro zkopírování seznamu stavů, přechodů mezi nimi a jejich řešitelů z již existujícího typu hlášení do tohoto aktuálního (vybrat a použít tlačítko Načíst).

Editace a přidání stavu hlášení

Lze přidat nový stav hlášení (nástroj Přidat) nebo stávající stav hlášení editovat (nástroj Editovat).

Typ - Výběr typu stavu (přijato, řešeno, schvalováno, vyřešeno, apod.).

Název - Libovolné pojmenování stavu hlášení.

Externí název - název stavu workflow v externí aplikaci

Větvení - V tomto stavu dochází k větvení požadavku.

Sloučení - V tomto stavu dochází ke slučování  větví požadavku.

Povinné zadání řešení do znalostní báze - Pokud je zaškrtnuto, je vyžadováno doplnění způsobu řešení do znalostní báze.

Příznak - příznak automaticky doplněný k tomuto stavu požadavku.

Převzetí - možnosti, které se řešiteli nabídnou v záložce Převzetí.

Předávání - Skupina pro předávání požadavku.

Setrvat ve stavu maximálně - Nastavení maximální doby, po kterou může požadavek zůstat v tomto stavu.

Po uplynutí doby - Výběr akce (např. zaslání emailu, přesunout do jiného stavu, apod.), která bude provedena po uplynutí stanovené maximální doby.

Zaslat email - Nastavení komu se má poslat email při přechodu do tohoto stavu.

Náhled na stav hlášení

Náhled na stav hlášení otevřít pomocí nástroje Náhled. Obsahuje přehled údajů z jednotlivých záložek.