![]() ![]() ![]() |
Hlášení se může nacházet v několika fázích řešení (přijato, řešeno, vyřešeno, schvalováno, ukončeno, apod.), viz metodické pokyny.
•Seznam stavů k vybranému typu hlášení (1) - Obsahuje jednotlivé stavy, ve kterých se může daný typ hlášení nacházet (zde: přijato, řešeno, apod.). •Zkopírování workflow (2) - Pro zkopírování seznamu stavů, přechodů mezi nimi a jejich řešitelů z již existujícího typu hlášení do tohoto aktuálního (vybrat a použít tlačítko Načíst). Editace a přidání stavu hlášení Lze přidat nový stav hlášení (nástroj Přidat) nebo stávající stav hlášení editovat (nástroj Editovat). •Typ - Výběr typu stavu (přijato, řešeno, schvalováno, vyřešeno, apod.). •Název - Libovolné pojmenování stavu hlášení. •Externí název - název stavu workflow v externí aplikaci •Větvení - V tomto stavu dochází k větvení požadavku. •Sloučení - V tomto stavu dochází ke slučování větví požadavku. •Povinné zadání řešení do znalostní báze - Pokud je zaškrtnuto, je vyžadováno doplnění způsobu řešení do znalostní báze. •Příznak - příznak automaticky doplněný k tomuto stavu požadavku. •Převzetí - možnosti, které se řešiteli nabídnou v záložce Převzetí. •Předávání - Skupina pro předávání požadavku. •Setrvat ve stavu maximálně - Nastavení maximální doby, po kterou může požadavek zůstat v tomto stavu. •Po uplynutí doby - Výběr akce (např. zaslání emailu, přesunout do jiného stavu, apod.), která bude provedena po uplynutí stanovené maximální doby. •Zaslat email - Nastavení komu se má poslat email při přechodu do tohoto stavu. Náhled na stav hlášení Náhled na stav hlášení otevřít pomocí nástroje Náhled. Obsahuje přehled údajů z jednotlivých záložek. |