![]() ![]() ![]() |
Maintenance slouží pro evidování všech údržbových smluv, které jsou evidované vždy pro konkrétní aplikaci.Nová smlouva o podpoře 1.Formulář pro zadání nové smlouvy o podpoře je možné zobrazit kliknutím na tlačítko Přidat smlouvu o podpoře, které se nachází na stránce Maintenance. 2.V první kroku je nutné vybrat aplikaci, ke které bude smlouva evidována. Výběr se potvrdí kliknutím na tlačítko Vyber. 3.V druhém kroku je možné zadat následující údaje: •Verze - Verze aplikace. Je možné vybrat stávající verzi nebo je možné zadat novou verzi. •Licence - Výběr licence. •Číslo smlouvy •Příznak •Četnost platby •Platnost od - Datum začátku platnosti smlouvy. •Platnost do - Datum konce platnosti smlouvy. •Dodavatel - Výběr dodavatele. Je možné vybrat z číselníku. •Hotline - Výběr hotline. Je možné vybrat z číselníku. •Popis •Datum obnovení - Datum obnovení údržbové smlouvy. •Komu poslat email - Možnost vybrat uživatele ze seznamu nebo zadat vlastní emailovou adresu. 4.Přidání nové smlouvy se provede kliknutím na tlačítko Uložit. Seznam smluv Po výběru položky z menu Maintenance se zobrazí stránka filtru, kde je možné zadat následující podmínky: •Software - Vyfiltruje seznam smluv dle aplikace. •Název aplikace obsahuje - Vyfiltruje seznam smluv dle části názvu aplikace. •Číslo smlouvy - Vyfiltruje seznam smluv dle čísla smlouvy. •Zakoupeno - Vyfiltruje seznam smluv dle termínu zakoupení. •Konec platnosti - Vyfiltruje seznam smluv dle termínu konce platnosti. •Plánováno obnovení - Vyfiltruje seznam smluv dle termínu plánovaného obnovení. •Dodavatel - Vyfiltruje seznam smluv dle dodavatele. •Výrobce - Vyfiltruje seznam smluv dle výrobce.
Po kliknutí na tlačítko Aplikovat filtr dojde k zobrazení výsledku hledání dle zadaných podmínek. |