Definice parametrů

Top  Previous  Next

K dokumentům je možné nadefinovat parametry, tj. datové prvky, které budou evidovány. Popis jednotlivých typů parametrů a jejich dalšího nastavení viz kapitola Helpdesk-Správa hlášení/Základní metodika/Metodika-Přizpůsobení formuláře.

 

Na rozdíl od parametrů použitých v modulech HelpDesk nebo Hardware je zde nejprve definován samostatný datový prvek (typ parametru, název, popis, ..) a teprve posléze se řeší použití těchto datových prvků přiřazením parametru ke konkrétnímu typu dokumentů (parametr je zobrazen ve formuláři všech dokumentů vybraného typu a podřízených typů) nebo bez přiřazení k typu, což znamená použití parametru pro všechny dokumenty modulu. Při definici použití volíte další možnosti jako povinnost vyplnění, pořadí prvku ve formuláři nebo jeho standardní hodnotu.

Po přechodu na stránku s parametry se zobrazí již definované. Zde je možné parametry editovat, prohlížet nebo mazat. Tlačítkem Přidat parametr  se dostaneme na obrazovku s formulářem pro přidání dalšího parametru.

 

Přidání parametru:

Název - bude se zobrazovat před vstupním polem ve formuláři  

Popis - Krátký textový popis, nemá žádný další význam

Typ - určení datového typu parametru

Zdroj - název entity, je-li parametr typu "entita"

Název identifikačního sloupce - atribut entity

Název zobrazovaného sloupce - tento název se bude zobrazovat ve formuláři

Název sloupce identifikujícího rodiče - Pro typ „entita“ – název sloupce obsahujícího ID nadřízeného záznamu