Zavedení zařízení

Top  Previous  Next

Máte-li naplněny druhy i typy zařízení, můžete přikročit k vlastnímu zavádění jednotlivých zařízení do evidence. Zde se uplatní vazba do číselníku strojů (pokud je přidávaným zařízením počítač). Každé zařízení musí být buď přiřazeno nějakému uživateli nebo zavedeno do skladu. V každém případě doporučujeme založení „sběrného“ skladu (může být imaginární, pouze pro potřeby aplikace Helpdesk), do kterého se pak například mohou přidávat i zařízení, která jsou již zakoupena, ale ještě nejsou fyzicky dodána. Sběrný sklad se pak využije i při případném importu hardware z aplikací LANDesk nebo System Management Server (SMS).

 

Přístup k zařízení

K evidovaným zařízením pak lze přistupovat buď přes Kartu uživatele (jediným vstupem je uživatel zařízení nebo sklad, na kterém se zařízení nachází) nebo Kartu zařízení (lze snadno filtrovat podle mnoha parametrů). U takto nalezených zařízení lze zobrazit jejich detail (včetně historie zařízení) a v případě dostatečných práv je i editovat a převádět jiným uživatelům – pokud jsou zařízení označena jako síťová, řeší se u nich i zapojení do datových rozvaděčů. Zařízení je samozřejmě také možné z evidence vyřadit, je zapracována možnost prohlížení vyřazených zařízení.

 

Lze zaevidovat nové zařízení.

 

Postup: Zvolit druh zařízení, počet přidávaných zařízení a potvrdit tlačítkem Pokračovat. Je otevřen formulář pro přidání zařízení (viz následující obrázek, popř. kapitola Editace a přidání druhu zařízení). Doplňované údaje závisí na druhu zařízení. Přidat zařízení do evidence (tlačítko Přidat).